Efektywne pozycjonowanie stron internetowych w Google, szybkie efekty i wysoka pozycja w wynikach wyszukiwarek to marzenie wielu firm.
Wysoka pozycja na konkurencyjne frazy w wynikach wyszukiwania jest możliwa, jednak dzisiaj aby trafić do szerszego grona użytkowników, potrzeba czegoś więcej niż tylko obecność w TOP 10.
Na skuteczne pozycjonowanie strony internetowej składa się wiele elementów.
1. Wybór słów kluczowych – tu nie liczą się frazy, które przyciągną setki osób na stronę, tylko te które przełożą się na sprzedaż Twojego produktu.
2. Audyt i optymalizacja strony – dobry audyt sprawdzi kondycję Twojej strony i wskaże ewentualne elementy do poprawy pod kątem efektywniejszego pozycjonowania.
3. Pozycjonowanie – tworzymy merytoryczne i przemyślane otoczenie Twojej strony wpływające na pozycję w wynikach pozycjonowania. Stosuję tylko bezpieczne dla Twojej strony techniki White Hat SEO.
4. Raport i analiza pozycji – Miesięczny raport pozycji w wynikach wyszukiwania dla wybranych fraz.
89 Studio to profesjonalne i bezpieczne pozycjonowanie strony internetowej
Jest wiele sposobów zdobycia wysokiej pozycji w wyszukiwarce, ale nie każdy z nich jest bezpieczny. W przypadku stosowania niebezpiecznych technik pozycjonowania narażamy się na drastyczne obniżenie pozycji strony w wynikach wyszukiwania lub całkowite wykluczenie z indeksu wyszukiwarki. Sprawdź jak tego uniknąć i wybierz odpowiedni pakiet dla siebie.
W 89 Studio wykorzystuję tylko bezpieczne i sprawdzone, a przede wszystkim rekomendowane przez Google techniki pozycjonowania. Nie obiecam Ci natychmiastowych efektów i wysokiej pozycji bo wiem że w wielu przypadkach jest to niemożliwe. Decydując się bezpieczne pozycjonowanie musisz wiedzieć że jest ono trudniejszym i długofalowym działaniem. Jednak Ja wiem jak to zrobić dobrze i odnieść długotrwałe korzyści z wysokiej pozycji w wyszukiwarce.
Pakiet LOCAL
od 1040 zł netto
- Audyt strony i konkurencji
- optymalizacja metatagów
- optymalizacja treści strony głównej
- Pozycjonowanie do 5 fraz
- 2 artykuły sponsorowane (min. 4000 znaków)
- monitoring pozycji
Pakiet SMALL BUSINESS
od 1840 zł netto
- Audyt strony i konkurencji
- optymalizacja metatagów na stronie głównej i podstronach
- optymalizacja treści strony głównej i 5 podstron
- Pozycjonowanie do 12 fraz
- 5 artykułów sponsorowanych (min. 4000 znaków)
- monitoring pozycji
Pakiet PREMIUM
od 2640 zł netto
- Audyt strony
- optymalizacja kodu strony
- optymalizacja metatagów na stronie głównej i podstronach
- optymalizacja treści strony głównej i 12 podstron
- Pozycjonowanie do 20 fraz
- 8 artykułów sponsorowanych (min. 4000 znaków)
- blog wewnętrzny
- monitoring pozycji
Dlaczego więc korzysta się z niedozwolonych technik pozycjonowania?
Wiele firm bazujących na modelu „Płatność za efekty”, może korzystać z niedozwolonych metod by szybko osiągnąć cel i zysk. Jednak w przypadku gdy pozycja strony spada i przez wcześniejsze działania jest nieopłacalna do pozycjonowania, firma rezygnuje z dalszej współpracy.
Czy warto pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie to od wielu lat najbardziej opłacalna forma reklamy internetowej. Potencjalni klienci szukają informacji o produktach w internecie, a 95% z nich używa do tego wyszukiwarki Google. Pozycjonując stronę internetową możemy ściśle określić frazy, na które ma być widoczna pozycjonowana strona internetowa. Działanie to pozwala dotrzeć nam do klientów zainteresowanych naszymi usługami.
Jakie dobierać frazy, na które chcę pozycjonować firmę?
Określenie pozycjonowanej frazy jest niezwykle ważne. Od dobrego doboru fraz zależy nie tylko koszt pozycjonowania, ale również szybkość zwrotu z inwestycji. Przykładem wyboru fraz, na które ma być widoczna strona internetowa może być fryzjer w małym miasteczku oferujący swoje usługi tylko lokalnie. Pozycjonowanie takiej firmy na frazę „fryzjer” czy „fryzjer męski” jest niezwykle kosztowne, a pozycja w TOP 10 niczego oprócz ruchu na stronie nie zagwarantuje. Na stronę mogą wchodzić klienci z całej polski jednak ze względu na odległość i lokalny zasięg usług wielu z nich nie skorzysta z oferty. Pozycjonowanie się na taką frazę wygeneruje duże koszty bez gwarancji zysku. Drugim przykładem frazy dla salonu fryzjerskiego działającego lokalnie może być „fryzjer męski Krzyż Wielkopolski” lub „fryzjer męski Krzyż Wielkopolski centrum”. Takie frazy ściśle określają grupę odbiorców którzy będą zainteresowani naszymi usługami. Koszt pozycjonowania takiej frazy jest o wiele niższy niż w pierwszym przypadku, a sama inwestycja znacznie szybciej się zwróci.
Po co optymalizować stronę pod SEO?
Możesz się zastanawiać po co optymalizować stronę pod wyszukiwarki internetowe, skoro jest ona pozycjonowana dzięki linkom zewnętrznym pochodzącym z innych stron, katalogów czy for dyskusyjnych.
Otóż optymalizacja SEO to szereg działań takich jak dodanie wysokiej jakości treści, uzupełnienie metatagów, czy przyspieszenie ładowania się strony. Lista elementów dzięki którym strona będzie zoptymalizowana jest bardzo długa i warta wdrożenia. Pozycjonowanie niezoptymalizowanej strony jest jak zapraszanie klientów do pustego sklepu, gdzie ofertę przedstawia osoba bez doświadczenia.